HFB etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo,futsal, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja Harraste. Joukkueeseen kuuluu 36 jäsentä ja kalenterissa on 6 tulevaa treeniä tai peliä.

Onko haaveenasi pelata futista rennolla meiningillä loistavassa seurassa? Tervetuloa HFB:hen!
Etsinnässä on uusia pelaajia ja erityisesti maalivahti olisi tervetullut lisä joukkueeseen.
HFB on vuonna 2015 perustettu harrastejoukkue, joka koostuu eri ikäisistä jalkapalloa enemmän tai vähemmän harrastaneista pelaajista. Pelaamme SPL:n Helsingin piirin naisten harrastesarjassa (7v7 Kolmonen) jalkapalloa ja talvisin futsalia. Peleihin lähdetään tottakai voittamaan, mutta hampaat irvessä ei kuitenkaan tarvitse pelata :)
Jos innostuit, ota rohkeasti yhteyttä!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 20 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
HFB: kokoonpano